شش گام فرآیند توسعه وب سایت


شش گام فرآیند توسعه وب سایت

داشتن یک وب سایت  با ظاهری کاربر پسند و رابط کاربری آسان مهمترین بخش تلاش های بازاریابی هر سازمانی است و باید اهداف مختلفی را دنبال کند. پیش از حضور در وب اعتبار نام تجاری شما، وب سایت شما مرکز متمرکز برای تمام فعالیت های بازاریابی شما است. این مکانی است که مردم برای حل مشکلاتشان، یافتن اطلاعات درباره شما، انجام معامله یا ارسال سوال به آنجا می روند. در حالت ایده‌آل، تمام تلاش‌های بازاریابی، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و ایمیل های تبلیغاتی  شما به آن پیوند می‌خورد و فرصت‌هایی برای کسب ‌و کار شما ایجاد می‌کند. این یک ابزار تجاری کاملا ضروری و چند منظوره است. 

در تریلیون، طراحی های وب برنده جایزه ما با در نظر گرفتن محصول نهایی شروع می شود. ما روند توسعه وب سایت خود را با شما به اشتراک می گذاریم زیرا افراد زیادی در مورد آن تماس می گیرند. و در حالی که برخی از وب سایت ها می توانند این روند را در چند هفته طی کنند، برخی دیگر ممکن است چندین ماه طول بکشد. در هر صورت، روند مشابه است. برای اینکه در نهایت به وب سایتی برسیم که برای سازمان شما عملکرد بهینه ای داشته باشد، ما با فکر کردن در مورد آنچه باید گنجانده شود و چگونه کارها باید سازماندهی شوند، شروع می کنیم. 

مشارکت دادن رهبری و مدیریت در این مکالمات اولیه ضروری است و به همه اجازه می دهد تا نظرات خود را در مورد نحوه استفاده مشتریان و مؤسسات از سایت بیان کنند. ممکن است به بخش‌های خاصی نیاز داشته باشید که وظایف خاص خود را دارند، به عنوان مثال، بخش‌های آموزشی، بخش‌های تولید سرنخ، یا بخش‌هایی که به بازدیدکنندگان وب‌سایت شما اجازه می‌دهد اطلاعات مفید را دانلود کنند. همچنین ارزیابی داده‌های تاریخی و تجزیه‌وتحلیل‌ها از سایت فعلی‌تان، و ارزیابی وب‌سایت‌های رقبا - نحوه چیدمان، نحوه عملکرد آنها - برای کمک به دستیابی به بهترین نتیجه مفید است.

فهرست مطالب

1.طراحی وایرفریم

اولین گام در طراحی یک وب سایت ایجاد یک وایرفریم است
منظور از وایرفریم تحقیق در زمینه فعالیت وب سایت و بررسی رقبا و یافتن ایده های مناسب برای ایجاد یک وب سایت جدید در حوزه فعالیت شما در دنیای اینترنت.داشتن یک ب سایت با رابط کاربری آسان یک مزیت بزرگ در هنگام طراحی میباشد.طراحی یک وایرفریم اصولی میتواند بهترین نقشه برای رسیدن به اهداف مجموعه باشد.

2.طراحی گرافیکی UI/UX

طراحی گرافیکی وب سایت به صورت بصری برای نمایش بخش ها و قسمت ها و صفحات اصلی وب سایت برای کارفرما و اشتراک گذاری نظرات درباره ظاهر کاربری وب سایت.طراحی گرافیک وب سایت با توجه به زمینه فعالیت وب سایت میتواند خلاقیت های زیادی در ایجا زمینه طراحی رابط کاربری آسان را خلق کند.استفاده از تصاویر و  زیبایی های بصری و خلاقیت باعث ایجاد یک وب سایت زیبا و چشم نواز میشود

3.توسعه کدنویسی

پیاده سازی UI/UX طراحی شده توسط تیم طراحی گرافیکی.توسعه کدنویسی وب سایت با استفاده از شیوه‌های نوین برنامه نویسی و استفاده از زبان‌های برنامه نویسی توسعه وب سایت:

PHP,HTML5,CCS3,JAVASCRIPT,MYSQL

توسعه و کدنویسی وب سایت باید شرایط اصولی طراحی را داشته باشد.توسعه یک وب سایت با روش‌های متفاوتی میتواند انجام شود با توجه به زمینه کسب و کار وب سایت و نیازهای مشتری توسعه وب سایت و پیاده سازی آن باید بتواند تمامی نیازها را برطرف سازد و در آینده بتوان بخش های بیشتری به آن اضافه نمود.طراحی و توسعه یک بستر ایمن و کاربر پنسد در مراحل توسعه کدنویسی تاثیر بسزایی را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *