ایده های طراحی وب سایت

ایده های طراحی سایت

ایده های طراحی سایت


ایده های طراحی وب سایت

برای ایجاد یک طراحی وب سایت عالی می تواند دشوار باشد.زمانی که نمی‌توانید ایده های خلاقانه‌ای را به دست آورید، به راحتی احساس می‌کنید گیر کرده و ناامید می‌شوید.اگر در حال حاضر (یا گاهی اوقات) چنین احساسی دارید، این پست اینجاست تا به شما کمک کند.

در ادامه راه‌های عملی برای غلبه بر بلوک طراح در زمانی که ایده‌ها جریان ندارند را به شما ارائه می دهیم.

فهرست مطالب

ایده های طراحی وب سایت برای زمانی که احساس می کنید گیر می کنید

  • از  Pinterest استفاده کنید

Pinterest یک ابزار عالی برای ایده طراحی وب سایت است . شما می توانید مطالب بصری را جمع آوری کنید که فکر می کنید در پروژه شما مفید است یا یک جهت ارائه می دهد. اینها می توانند تصاویر، طرح های رنگی ، طرح بندی ها ، وب سایت های موجود و موارد دیگر باشند.

Pinterest به عنوان یک مرکز برای الهام بخشیدن به طراحی شما عمل خواهد کرد. شما همچنین می توانید آن را با مشتریان یا همکاران به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند در مطالب خود مشارکت کنند.

  • یک طرح گام به گام ایجاد کنید

    می دانید چه می گویند: شکست در برنامه ریزی، برنامه ریزی برای شکست است. این موضوع در طراحی وب سایت نیز صادق است. اگر ایده‌های طراحی وب‌سایت با شکست مواجه می‌شوند، شاید به این دلیل است که هنوز به اصول اولیه آن توجه نکرده‌اید. تنها زمانی که اصول اولیه در جای خود باشد، می توانید کارهای خلاقانه را در راس خود قرار دهید. قبل از ایده های طراحی وب سایت در اینجا برنامه ریزی می تواند کمک کند:

  1. هدف وب سایت را تعریف کنید 

    باید بدانید که سایت واقعاً قرار است چه کاری انجام دهد. اگر این کار را نمی کنید، برای چه چیزی طراحی می کنید؟

  2. سفر خریدار را ترسیم کنید

    علاوه بر هدف کلی، شما همچنین باید بفهمید که می‌خواهید بازدیدکنندگان چه راهی را طی کنند. از زمانی که به سایت شما ضربه زدند تا هر هدفی که در ذهن دارید. به این ترتیب، می توانید ساختاری برای هدایت آنها در طول مسیر ایجاد کنید. Hubspot یک مقاله عالی در مورد آن دارد.

  3. با یک راهنمای سبک بیایید 

    ایجاد یک راهنمای سبک به شما کمک می کند تا در طراحی خود ثابت بمانید. فونت ها، رنگ ها و دیگر عناصر طراحی را تعریف می کند. استفاده از یکی باعث افزایش یکنواختی می شود، به خصوص در هنگام کار با دیگران. گوگل مثال خوبی است.

  4. سئوی خود را برنامه ریزی کنید 
    برنامه ریزی برای سئو نیز مهم است. یک نقشه وب سایت ایجاد کنید تا بفهمید چگونه اطلاعات خود را برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو ساختار دهید.
  • ابتدا روی ساختار تمرکز کنید

    درست مانند ایجاد یک برنامه، تمرکز بر ساختار وب سایت خود ابتدا به شما کمک می کند تا از این روند فاصله بگیرید و دید پرنده ای بیشتری داشته باشید.
    می تواند به کار با رسانه ای متفاوت از رایانه شما کمک کند. به عنوان مثال، با ایجاد طرح هایی بر روی کاغذ با یک خودکار، می توانید رنگ ها و جزئیات دیگر را برای لحظه فراموش کنید. اگر از فلیپ‌چارت یا تخته سفید استفاده می‌کنید، حتی می‌توانید همه چیز را با هم همکاری کنید.

یک تمرین عالی همچنین می تواند طراحی وب سایت بر روی یک یادداشت پس از آن باشد. این شما را مجبور می کند تا به موارد ضروری پایبند باشید. یک تغییر از این کار این است که ابتدا طرح خود را در سایه های خاکستری ایجاد کنید و بعدا فقط رنگ را اضافه کنید. به این ترتیب، بدون تکیه بر رنگ، مجبور به ایجاد یک سلسله مراتب بصری هستید.

اگر تمایلی به استفاده از رایانه خود برای طراحی دارید، می توانید از “squint test” استفاده کنید. یعنی از صفحه نمایش فاصله بگیرید و چشمانتان را به هم بزنید. تصویر تار به شما نشان می دهد که چه چیزی در سایت شما آشکارتر است و بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به احتمال زیاد اولین بار متوجه آن می شوند.

2 دیدگاه

  • من از آن لذت بردم به همان اندازه که شما در اینجا خواهید توانست انجام دهید. شما باید از ارائه موارد زیر نگران باشید، اما طرح دوست داشتنی است و نوشته شیک است. با این حال، قطعاً باید به عقب برگردید زیرا این پیاده روی را اغلب انجام خواهید داد.

  • معمولاً مقاله ای را در وبلاگ ها نمی خوانم، اما می خواهم بگویم که این نوشته بسیار مرا وادار کرد که نگاهی به آن بیندازم و این کار را انجام دهم سلیقه نوشتن شما مرا شگفت زده کرده است. با تشکر پست بسیار زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *