بهترین خدمات سئو برای کسب و کارهای کوچک


بهترین خدمات سئو

در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین خدمات سئو برای کسب و کارهای کوچک صحبت کنیم. و همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو و تولید محتوا در لینک خدمات سئو گروه طراحی سایت رایکا وب بخوانید.

چند دهه پیش، تنها کسب و کارهای بزرگ منابع خود را برای بهره مندی از حضور آنلاین تخصیص می دادند. در آن زمان، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک مهره سخت در نظر گرفته می شد و تنها تعداد کمی از آن سود می بردند. اما این معادله زودتر از آنچه انتظار داشتیم تغییر کرد. و کسب و کارهای آنلاین به نیاز روز تبدیل شدند. همه‌گیری جهانی به عنوان یک کاتالیزور عمل کرد و حتی کسب‌وکارهای کوچک مجبور بودند راه خود را به حضور آنلاین باز کنند.

اهداف، چالش‌ها و استراتژی‌های یک کسب‌وکار کوچک کاملاً با کسب و کارهای بزرگ متفاوت است، بنابراین آنها به رویکرد متفاوتی برای سئو نیاز دارند. در حالی که بسیاری از شرکای خدماتی می توانند به شما وعده رتبه بهتر را بدهند، مشاغل کوچک همیشه باید بودجه و هزینه ها را متعادل کنند. تمام تلاش هایی که برای افزایش دوستی گوگل و رتبه اول در موتور جستجو انجام می دهید نباید سود شما را از بین ببرد.

اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید که به دنبال بهترین خدمات سئو مناسب برای کسب و کار خود هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام جستجوی مناسب در نظر داشته باشید.

فهرست مطالب

یکی از بهترین خدمات سئو استراتژی لینک سازی است

اولین چیزی که باید در یک شریک به دنبال آن باشید دانشی است که او دارد. اگر ارائه دهنده خدمات شما آخرین روندهای بازار را درک نمی کند، احتمالاً برای شما یک پرچم قرمز است. برای یادگیری اینکه آیا ارائه دهندگان خدمات اطلاعات کافی در مورد آن دارند، وقت بگذارید استراتژی هایی مانند لینک سازی یا سئو و بهینه سازی محتوا می تواند به شما کمک کند. ترافیک ارگانیک می تواند به شما کمک کند تا سایت شما بیشتر دیده شود که این یکی از پیچیده ترین تکنیک ها برای افزایش اعتبار دامنه و رتبه بهتر در صفحات جستجو است.

قدرت گوگل

کسب و کارهای کوچک هرگز نباید از استفاده از قدرت گوگل دوری کنند. یک ارائه‌دهنده خدمات هوشمند می‌تواند به شما کمک کند تا در معرض دید گوگل قرار بگیرید. این شامل ثبت نام در کسب و کار محلی گوگل و دریافت نظرات مشتریان بهتر در مورد آن. شرکت‌های بزرگ ترجیح می‌دهند منابع خود را در این مرحله خرج نکنند، زیرا در حال حاضر حضور و پایگاه مشتری دارند و به طور کلی در مورد آنها صحبت می‌کنند.

اما برای شرکت ها، این اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه ممکن است به دنبال آن باشد. هر زمان که سفارشی جدید برای کسب و کار شما در گوگل جستجو می کند، باید چیزی وجود داشته باشد که آنها را خوشحال کند. بنابراین، چیزهای کوچکی مانند حضور در گوگل، اطلاعات تماس، آدرس فیزیکی و نظرات مثبت، کمک زیادی به دریافت آنها می کنند.

شرکایی را انتخاب کنید که به طور مداوم کار می کنند

اگر می خواهید در گوگل بدرخشید، ممکن است مجبور شوید دست در دست هم حرکت کنید.این بدان معناست که تلاش‌هایی که امروز انجام می‌دهید می‌تواند فردا منسوخ شود. بنابراین، انتخاب  عاقلانه تر است آژانس بازاریابی کسب و کار کوچک که همچنان در تلاش است تا جلوتر از بازی باقی بماند. یعنی کسی را انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد و رویکردی آینده نگر داشته باشد.

یکی را انتخاب کنید که تخصص داشته باشد

هنگام انتخاب یک سرویس سئو، همیشه باید به کسانی که موقعیت شما را درک می کنند اولویت دهید. هر کسب و کاری منحصر به فرد است و کسی که می تواند ماهیت مکان شما را درک کند و بهترین خدمات سئو را ارائه دهد که این می تواند به شما کمک کند موقعیت بهتری کسب کنید. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تحت سلطه رسانه‌های اجتماعی است، بنابراین شرکایی که می‌دانند چگونه توجه را به خود جلب کنند و پیام شما را به مخاطبان هدف منتقل کنند، برای کسب‌وکار شما بازی را تغییر می‌دهند.

برای تجربه بررسی کنید

به عنوان یک کسب و کار کوچک، انتخاب بهترین خدمات سئو که ممکن است نرخ های ارزانی ارائه دهند، امری غریزی است. اما، خدمات مقرون به صرفه نیازی به بهتر بودن ندارند و بالعکس. بنابراین، چگونه می دانید چه چیزی بهتر است؟ در مرحله اول، شرکای با تجربه را انتخاب کنید. کسی که بازی را می شناسد می تواند به شما در افزایش نتایج در یک بازه زمانی کوتاه کمک کند. وقتی هیچ زمانی برای آزمایش و بررسی تلف نمی شود، چیزی که به دست می آورید نتایج است. بنابراین پولی که در آنجا خرج می شود می تواند چندین برابر شود و نتایج بهتری از نظر بهینه سازی و حتی فروش به شما ارائه دهد.

فراتر از آن فکر کن

مطمئناً باید از رقبای خود جلوتر بمانید و خدماتی را انتخاب کنید که جدیدترین هستند. اما به یاد داشته باشید که این تنها راه نیست. گاهی اوقات، حتی چند استراتژی قدیمی برای ارائه یک جای پای محکم به شما ضروری است. مفهوم قدیمی مرتبط بودن، منحصر به فرد بودن و اعتبار هرگز از بین نخواهد رفت. بنابراین، هر ذره اطلاعاتی که در سایت قرار می دهید، چه وبلاگ و چه توضیحات محصول، آنها را منحصر به فرد و بدون خطا می کند. همچنین، وبلاگ شما می‌تواند راهی عالی برای جذب ترافیک بیشتر باشد، بنابراین اطلاعاتی که در آنجا منتشر می‌کنید باید مرتبط، واضح و جذاب باشد تا خوانندگان بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.

نتیجه

سئو در واقع یک کار یک روزه نیست. تا زمانی که در تجارت بمانید، باید برای بهینه سازی تلاش کنید. هنگامی که شرکا را انتخاب می کنید، نشانگرهای ذکر شده در بالا را علامت بزنید. داشتن شریک مناسب یک هزینه است، اما می تواند در بلندمدت به یک دارایی برای تجارت شما تبدیل شود. همیشه بهترین کار استقرار شرکای خارجی برای صرفه جویی در زمان برای سرمایه گذاری در عملیات توسعه و اهداف آینده است.

ما می توانیم برای سود دهی سایت شما تلاش کنیم

بهترین خدمات سئو بر اساس موقعیت کاری و سایتی که  دارید را به شما ارائه می‌دهیم.با ما در تماس باشید و از مشاوره های رایگان ما در خصوص سئو سایت بهره مند شوید

سئوی کسب و کارهای کوچک و عوامل رتبه بندی جستجوی محلی

هنگامی که موتورهای جستجو در حال تصمیم گیری برای رتبه بندی در یک نتیجه جستجوی محلی هستند، چهار عامل اصلی وجود دارد که آنها را در نظر می گیرند:

  1. آیا وب سایت شما آماده است؟
  2. شما (یا فروشگاه/خدماتتان) در کجا قرار دارید؟ آیا این به فردی که در حال جستجو است نزدیک است؟
  3. چه چیزی را پیشنهاد می کنید، و آیا به چیزی که فرد جستجو می کند مربوط است؟
  4. آیا شهرت خوبی (آنلاین) دارید؟

اگر می خواهید بهینه سازی وب سایت خود را برای کسب رتبه بهتر شروع کنید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، ممکن است بخواهید نگاهی به مقاله رایگان سئو محلی چیست و چگونه کار می کند ما برای مبتدیان بیندازید. در ادامه این راهنما، مهم ترین عوامل برای موفقیت در سئوی محلی را با جزئیات بیشتری پوشش خواهیم داد.

مرحله ۱: یک وب سایت خوب بسازید

بیایید صادق باشیم، سایت شما احتمالا “مونالیزا” وب سایت ها نیست. لازم نیست کاملاً کامل باشد، اما باید استانداردهای خاصی را رعایت کند. به عنوان مثال، ساختار سایت، سرعت بارگذاری و امنیت برای انواع سئو و همچنین تجربه کاربر بسیار مهم هستند. به مقاله ما در مورد اینکه چه چیزی یک وب سایت خوب را می سازد نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که وب سایت شما انتظارات را برآورده می کند.

اگر وب سایت ندارید، می توانید با وردپرس شروع کنید. (گزینه های دیگر در دسترس هستند، اما افزونه های SEO  با وردپرس بهترین بازدهی را دارند). همچنین ممکن است علاقه مند به دنبال کردن آموزش طراحی سایت با وردپرس (WordPress) ما برای مبتدیان باشید.

برندسازی با هزینه کم

ما بارها و بارها در مورد این صحبت کرده ایم: برندسازی برای سئو بسیار مهم است. برندسازی به معنای چیزهایی مانند لوگو و شعار شماست. آیا آنها بدون توضیح بیشتر نماینده شرکت شما هستند؟ لوگو و شعار شما چه چیزی را در مورد ارزش ها و زمینه تخصصی شما نشان می دهد؟ همه چیز در مورد شناخت است و برای سئوی کسب و کارهای کوچک به همان اندازه که برای شرکت های بزرگ مهم است.

شما می توانید بدون سرمایه گذاری زیاد روی برندسازی خود کار کنید. بله، برندسازی با بودجه کم امکان پذیر است، حتی اگر یک سازمان غیرانتفاعی باشید. در اینجا یک نکته مهم برای برندسازی وجود دارد: تخصص خود را به اشتراک بگذارید! شما می توانید این کار را در پست های وبلاگ و در رسانه های اجتماعی انجام دهید. بعداً در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مرحله ۲: به Google اجازه دهید مکان شما را بداند 

برای کمک به Google برای فهمیدن مکان کسب و کار شما و قرار دادن شما در نتایج محلی مناسب، داشتن اطلاعات تماس به‌ روز در همه مکان‌های مناسب ضروری است. بنابراین بسیار مهم است که اطلاعات خود را در تمام پلتفرم‌های مختلفی که در آن کار می‌کنید هماهنگ کنید. موتورهای جستجو جزئیات شما را بررسی و دوباره بررسی می کنند تا مطمئن شوند.

یک صفحه تماس با ما ایجاد کنید

جدای از موتورهای جستجو، ضروری است که مشتریان (ثابت) شما نیز بدانند که چگونه می توانند با شما در تماس باشند. همیشه باید جزئیات تماس خود را در مکان هایی که کاربران انتظار دارند آنها را پیدا کنند  برای مثال در فوتر وب سایت خود – و البته در صفحه تماس خود اضافه کنید.

داده های ساختاری کسب و کار محلی

عوامل زیادی وجود دارد که بر سئوی کسب و کارهای کوچک تأثیر می گذارد، اما یکی از آنها بسیار واضح است: NAP شما. NAP مخفف نام، آدرس، شماره تلفن است. در مورد کسب و کار محلی، جزئیاتی مانند آدرس، شماره تلفن، مختصات جغرافیایی، ساعات کاری و غیره باید همیشه صحیح باشد.

بهترین راه برای ارائه این جزئیات به وضوح به موتورهای جستجو، استفاده از داده های ساختار یافته کسب و کار محلی است که به سایت شما اضافه شده است. مهم است که اینها را با قالب بندی صحیح (در کد) با استفاده از جزئیات Schema.org اضافه کنید. اگر این برای شما کمی فنی به نظر می رسد، افزونه های SEO محلی  می تواند به شما کمک کند آن را به راحتی تنظیم کنید. علاوه بر این، ممکن است به اضافه کردن شهر و شاید ایالت شما در عنوان صفحات خود برای تشخیص آسان تر نیز کمک کند.

Google برای کسب و کار من

(GMB) یک نمایه رایگان است که می توانید برای کمک به تبلیغ کسب و کار خود در نتایج جستجو و در Google Maps تنظیم کنید. این ابزار رسمی گوگل واقعا می تواند به شما کمک کند تا در منطقه جغرافیایی خاص خود رتبه بندی کنید. نه تنها این، بلکه این ابزار همچنین گزینه های بسیار زیادی برای مدیریت و بهبود لیست های خود در اختیار شما قرار می دهد. با ایجاد فهرست GMB می‌توانید با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنید و اطلاعاتی درباره نحوه تعامل آنها با کسب و کار شما در Google پیدا کنید. می‌توانید موارد اضافی مانند عکس‌ها و ساعات کار را نیز به نمایه خود اضافه کنید.

نتایج عالی با داده های ساختار یافته

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان واقعاً در نتایج جستجو برجسته شود، می‌توانید به نتایج غنی دست پیدا کنید. نتایج غنی می توانند اطلاعات و تصاویر اضافی را در نتایج جستجو اضافه کنند. شما می توانید این کار را با داده های ساختاریافته انجام دهید، با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که Google عناصر اضافی را نشان دهد. با این حال، اگر در حال حاضر از داده های ساختاریافته در وب سایت خود استفاده می کنید، ارزش کاوش در فرصت هایی را دارد که ارائه می دهد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *